vragen en antwoorden
Hulp bij veelgestelde vragen
Gebruiksaanwijzing en bewaaradvies 7
Kunnen alle producten met elkaar gecombineerd worden, of zijn er interacties met andere NATURTREU producten bekend?
Onze producten zijn zorgvuldig op elkaar afgestemd, maar er kunnen individuele factoren zijn waarmee rekening moet worden gehouden bij het combineren. U vindt alle belangrijke informatie in onze compatibiliteits- en innamegids .
Zijn de producten geschikt voor zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven?
We willen u graag alle informatie geven die u nodig heeft in verband met uw zwangerschap. We verwijzen altijd naar de meest recente wetenschappelijke bewijzen en studies die we tot onze beschikking hebben. Omdat het welzijn van moeder en baby erg belangrijk voor ons is, spelen we hier op safe. We willen ervoor zorgen dat alleen het beste voor u beiden gegarandeerd is. Daarom raden we u aan om uw voedingssupplementen altijd met uw arts te bespreken om er zeker van te zijn dat alle producten die u gebruikt aan uw individuele behoeften voldoen en veilig zijn. We willen ook benadrukken dat we producten aanbevelen waarvan de voedingsstoffen bewezen belangrijk en veilig zijn tijdens de zwangerschap. Deze speciaal samengestelde producten kunnen helpen om in uw essentiële voedingsbehoeften te voorzien in deze bijzondere tijd.
Zijn de producten ook geschikt voor tieners, kinderen en peuters?
De meeste van onze producten zijn ontworpen voor volwassenen van 18 jaar en ouder. Slechts enkele, zoals "Sun Child" en "Magic Potion", zijn specifiek afgestemd op de behoeften van kinderen en peuters en zijn geschikt voor deze leeftijdsgroepen. Bespreek uw keuze voor een geschikt voedingssupplement voor uw kind daarom met een kinderarts of alternatief genezer. Deze is het beste in staat om de gezondheidsbehoeften van uw kind te begrijpen en nauwkeurige aanbevelingen te doen over dosering en verdraagbaarheid.
Kunnen de capsules geopend worden?
U kunt de capsules over het algemeen openen en de inhoud consumeren, maar producten met een maagsapresistente capsulehuls mogen niet worden geopend, omdat deze speciaal zijn ontworpen om de ingrediënten alleen op de juiste plaats af te geven. De capsulehuls beschermt de ingrediënten en zorgt voor een gecontroleerde afgifte voor optimale absorptie. Het openen van de capsule kan deze ondersteuning beperken.
Waarom is het soms nodig om meerdere capsules per dag in te nemen?
Ten eerste is dit in de meeste gevallen niet te vermijden vanwege de hoeveelheid plantaardige grondstoffen, waardoor de dosering alleen kan worden bereikt door het innemen van meerdere capsules/tabletten. Bovendien is het in sommige gevallen nodig om de dosering op deze manier aan te passen, omdat een enkele dosis niet het gewenste effect oplevert en over de dag moet worden verspreid.
Zijn er speciale bewaarvoorschriften?
Bewaar capsules en tabletten op een koele, droge plaats, beschermd tegen licht en buiten bereik van kleine kinderen. Een temperatuur lager dan 22 graden Celsius is ideaal. Let ook op de speciale bewaarcondities voor druppelproducten en poeders, aangezien deze andere bewaarvereisten kunnen hebben. Specifieke bewaarvoorschriften vindt u altijd per product in de productinformatie en/of op het product zelf.
Hoe lang zijn de producten houdbaar?
Onze producten hebben over het algemeen een houdbaarheid van 24 maanden vanaf productie. U ontvangt doorgaans een product met een houdbaarheid van 18 tot 24 maanden. Onze ongeopende producten zijn over het algemeen houdbaar tot de houdbaarheidsdatum (THT) mits correct bewaard. We raden echter aan de producten direct na opening te consumeren en ze volgens de aangegeven dosering te gebruiken om de kwaliteit en stabiliteit van de ingrediënten te garanderen.
Bestel- en betaalproces 3
Kan ik mijn bestelling plaatsen via e-mail, WhatsApp of telefoon?
Bestellingen kunnen momenteel alleen online via onze winkel worden geplaatst, aangezien betaling alleen digitaal mogelijk is. We bieden momenteel geen betaalmethoden zoals vooruitbetaling aan. We werken echter continu aan het verbeteren van onze service en informeren u zodra er andere betaalmethoden beschikbaar zijn.
Kan ik op factuur bestellen?
Ja, dit is mogelijk via de betaaldienstverlener KLARNA. Nadat u uw bestelling succesvol heeft geplaatst, ontvangt u alle verdere informatie van Klarna. U hoeft zich geen zorgen te maken, want wij verwachten geen extra betaling van u als u tijdens het bestelproces voor betaling via Klarna heeft gekozen. Klarna regelt de betaling van het factuurbedrag en handelt de verdere afhandeling met u af. Als u Klarna nog niet heeft betaald, ontvangt u binnen enkele dagen na het plaatsen van uw bestelling een betaalverzoek. Mocht u nog vragen hebben, dan helpt de klantenservice van Klarna u graag verder. U kunt eenvoudig reageren op een e-mail van Klarna voor snelle hulp of contact opnemen met de klantenservice via de volgende link:
https://www.klarna.com/de/kundenservice/
Hoe lang zijn de producten houdbaar?
Een bestelling is pas voltooid wanneer u een bevestiging met het ordernummer ontvangt. Indien dit niet het geval is, kunnen er twee redenen zijn:
1. Mogelijk hebt u een ander of onjuist e-mailadres ingevoerd, waardoor de bevestigingsmail naar dat adres is verzonden.
2. Er is mogelijk een technische fout opgetreden tijdens het betaalproces en we hebben uw betaling niet ontvangen. Als uw terugbetaling nog in behandeling is, neem dan rechtstreeks contact op met uw betalingsprovider om dit op te lossen.
Informatie over levering, klachten en retour 5
Waar is mijn pakket?
Het trackingnummer wordt automatisch gegenereerd zodra het pakket klaar is voor verzending. U vindt uw trackingnummer in uw klantaccount en ontvangt het apart per e-mail op het e-mailadres dat u bij uw bestelling heeft opgegeven. Deze updates zijn op elk moment beschikbaar. Houd er rekening mee dat er soms planningsproblemen kunnen optreden en de update van de verzendstatus daardoor kan vertragen.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel heb ontvangen?
Als u een beschadigd artikel heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via service@naturtreu.net, zodat we u direct een vervangend artikel kunnen sturen. Om de afhandeling te versnellen, kunt u een foto van het beschadigde product meesturen.
Wat moet ik doen als ik het verkeerde product of een onvolledige bestelling heb ontvangen?
Als u een verkeerd product heeft ontvangen of als er een artikel ontbreekt, neem dan onmiddellijk contact met ons op via service@naturtreu.net. Om u zo snel mogelijk te helpen, vragen wij u een gedetailleerde beschrijving te geven van wat er ontbreekt of welk product verkeerd is geleverd. Wij zullen dan zo snel mogelijk een vervanging regelen of het ontbrekende artikel naar u opsturen. Indien nodig sturen wij u een retourlabel waarmee u het verkeerde artikel kosteloos kunt retourneren. Uiteraard dragen wij in dat geval ook de kosten en het risico van de retourzending.
Hoe werkt een retourzending onder de tevredenheidsgarantie?
We verlengen uw wettelijk herroepingsrecht van 14 dagen naar in totaal 30 dagen om uw producten te retourneren. Als zelfgefinancierd familiebedrijf vragen wij u de verwerkingskosten voor uw retourzending te betalen. Omdat wij vertrouwen hebben in onze producten, vallen ook geopende producten onder onze tevredenheidsgarantie. Voorwaarde is dat de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid (ADH) van een gemiddelde gebruiker niet is overschreden. Dit betekent dat u onze producten zonder risico kunt testen. U kunt uw retourzending zelf aanmelden. Dit kan heel eenvoudig via het volgende adres: https://naturtreu.returnscenter.com. U heeft hiervoor alleen uw ordernummer en het e-mailadres nodig waarmee u heeft besteld. Volg daarna de instructies op de pagina. Nadat u uw retour heeft aangemeld bij het retourcentrum, ontvangt u binnen 3-5 werkdagen uw retourlabel per e-mail. Alle richtlijnen met betrekking tot uw retourzending vindt u hier: https://naturtreu.de/policies/refund-policy.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Het verwerken van retourzendingen kan enige tijd duren, omdat de producten eerst bij ons verzendmagazijn moeten aankomen, waar ze geïnspecteerd en verwerkt moeten worden. We sturen je vervolgens een bevestiging, die we vergelijken met de oorspronkelijke bestelling. Dit proces duurt doorgaans 5 tot 7 werkdagen. Zodra de retourzending is verwerkt, wordt het bedrag teruggestort op de betaalmethode die je voor de bestelling hebt gebruikt. Je verzoek wordt met de grootste zorg behandeld, omdat we er altijd naar streven je een uitstekende klantenservice te bieden.