Altijd perfect geleverd

Het allround zorgeloze abonnement voor u, uw welzijn en uw dagelijks leven

 
Flexibiliteit zonder compromissen
Exclusieve loyaliteitskorting
Zorgeloze levering

Bekannt aus

Heilpraktiker Paracelsus Alnatura Naturheilpraxis Apotheke Blog

Jouw NATURTREU routine Exclusief, comfortabel en zorgeloos

Met onze abonnementen ontdekt u het gemak van het leven – en kunt u zich concentreren op uw welzijn!

Met het exclusieve NATURTREU-abonnement bent u niet alleen verzekerd van geselecteerde premiumcomplexen die u holistisch ondersteunen.
Het is eerder een belofte aan u en uw zelfzorg: een permanente bron die naadloos integreert in uw individuele dagelijkse routine.

Met het gemak van een NATURTREU-abonnement heeft u meer tijd voor de belangrijke dingen in het leven, terwijl wij ervoor zorgen dat uw favoriete producten worden geleverd wanneer u ze nodig hebt.

Bovendien profiteert u van speciale kortingen die alleen zijn weggelegd voor onze trouwste klanten. Uw vertrouwen in ons waarderen wij namelijk!

Het Naturtreu-abonnement

1 Selecteer uw favoriete product en leverfrequentie

Selecteer op de productpagina het tabblad ‘Abonnement’ en geef aan hoe vaak u het product wilt ontvangen.

2 Selecteer individuele hoeveelheid

Geef het aantal van het product op. U kunt dit op elk moment aanpassen in uw klantaccount.

3 Rond uw aankoop af en bespaar geld

Rond uw bestelling af en geniet van regelmatige leveringen en exclusieve kortingen.

Getuigenissen van klanten

"De producten van Naturtreu zijn onmisbaar geworden voor mijn immuunsysteem. Dankzij mijn dagelijkse routine ben ik veel minder ziek dan voorheen, wat me een ongelooflijke levenskwaliteit geeft."

Julius
Julius 25/02/2025

"Sinds ik via deze producten beter op mijn mineraalinname let, voel ik me veel vitaler. Mijn lichaam lijkt precies de ondersteuning te krijgen die het nodig heeft. Ik kan ze iedereen aanbevelen die iets goeds voor zijn lichaam wil doen!"

Mirjam
Mirjam 02/10/2023

"Ik was al lang op zoek naar hoogwaardige vitamines en heb ze eindelijk gevonden bij Naturtreu. Mijn energieniveau en algehele welzijn zijn aanzienlijk verbeterd. Deze vitamines zijn onmisbaar voor mij geworden!"

Filips
Filips 15/10/2024

"Tijdens de menopauze was ik vaak extreem onrustig en opvliegend, maar sinds ik de producten van NATURTREU gebruik, voel ik me eindelijk weer in balans en vol energie. Deze producten zijn onmisbaar voor mij geworden!"

JACHTHAVEN
JACHTHAVEN 10/03/2023

"Naturtreu is mijn geheim geworden voor sterke nagels en haar. Mijn huid is ook aanzienlijk verbeterd na continu gebruik. Ik voel me mooier en stralender."

Zweden
Zweden 08/12/2023

Vragen over onze producten

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

U kunt uw abonnement op elk gewenst moment opzeggen via uw abonnementsoverzicht.

Hoe kan ik mijn abonnement beheren?

Nadat u uw abonnement hebt aangeschaft, hebt u van ons een e-mail ontvangen met als onderwerp "Bevestiging van uw abonnement op NATURTREU". Open de link in deze e-mail om toegang te krijgen tot een overzicht van uw abonnement.
U kunt een overzicht van uw abonnement krijgen door in te loggen op uw klantaccount. Uw gebruikersprofiel vindt u in de bovenste navigatiebalk van de webshop.
Om toegang te krijgen tot uw abonnementen, volgt u het paneel 'Abonnementen'.
Alle opgeslagen abonnementen kunt u bekijken op de volgende overzichtspagina. Om een ​​afgesloten abonnement te bewerken, selecteert u het gewenste abonnement. Hier kunt u het interval, de producthoeveelheid, de exacte levertijden, het afleveradres en de betaalmethoden aanpassen.

Kan ik de betaalmethode nog wijzigen?

Duidelijk. Om dit te doen, gaat u binnen uw abonnementsoverzicht naar de betaalmethode van uw keuze.

Welke betaalmethoden worden aangeboden voor een abonnement?

Momenteel zijn alleen PayPal en creditcardbetalingen mogelijk bij het afsluiten van een abonnement. Als uw winkelwagen alleen producten bevat voor een eenmalige aankoop, kunt u alle beschikbare betaalmethoden gebruiken tijdens het afrekenen.
We zijn er al mee bezig om in de toekomst extra betaalmethoden voor ons abonnementsmodel aan te bieden.

Ik heb een kortingscode voor een abonnement. Waar kan ik deze invoeren?

Om de kortingscode voor een lopend abonnement in te voeren, logt u in op uw klantaccount. Ga naar 'Abonnementen' en selecteer het gewenste abonnement. U kunt de kortingscode toewijzen onder 'Betaalmethoden'.
Houd er rekening mee dat de kortingscode die u opgeeft alleen geldt voor uw eerstvolgende deellevering (niet voor de gehele abonnementsperiode).

Kan ik verschillende producten in mijn abonnement combineren?

Ja, u kunt op elk moment meerdere producten aan een bestaand abonnement toevoegen. U kunt dit beheren via de bewerkingsfunctie van uw huidige abonnement.
Hiermee bespaart u tijd en hoeft u niet meerdere afzonderlijke abonnementen aan te schaffen.
Bewerk hiervoor het item en klik op de knop 'Item toevoegen'. Selecteer vervolgens het product dat u aan uw abonnement wilt toevoegen.

Moet ik mijn abonnement opzeggen of kan ik het ook tijdelijk pauzeren?

U kunt uw abonnement op elk moment pauzeren. Log hiervoor in op uw klantaccount. Ga naar 'Abonnementen' en selecteer het gewenste abonnement. Via het tabblad 'Mijn abonnement pauzeren' kunt u een bezorgpauze selecteren. U kunt de pauze op elk moment hervatten en verlengen.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

U kunt uw abonnement op elk moment opzeggen via uw abonnementenoverzicht. Log hiervoor in op uw klantaccount. Ga naar 'Abonnementen' en selecteer het gewenste abonnement.

Wat als ik nog vragen heb over mijn abonnement, een bestelling of een product?

Neem gerust contact op met onze klantenservice via service@naturtreu.net. We stellen al uw vragen, opmerkingen en kritiek op prijs.